Szanowni Państwo!
Zmieniła się procedura wydawania duplikatów legitymacji szkolnych oraz duplikatów świadectw ukończenia szkoły podstawowej. Aby uzyskać duplikat ww. dokumentu należy złożyć pisemny wniosek do dyrektora szkoły (do pobrania na stronie internetowej), dołączyć dowód opłaty skarbowej oraz w przypadku legitymacji szkolnej - 1 aktualną fotografię ucznia.
Informacja o opłatach za wydanie duplikatów świadectw i legitymacji szkolnych:
Prosimy o wpłacanie należnej kwoty na konto:
Szkoła Podstawowa z Oddziałami Integracyjnymi Nr 2
ul. Szarych Szeregów 14
72-100 Goleniów
38 1020 4812 0000 0902 0160 1871
z dopiskiem: „opłata za duplikat legitymacji + imię i nazwisko ucznia” lub „opłata za duplikat świadectwa + imię i nazwisko ucznia”.
Na podstawie dowodu wpłaty wystawiony zostanie duplikat dokumentu.
Podstawa prawna:
72-100 Goleniów
Szarych Szeregów 14