STACJE ZADANIOWE W KLASIE 5B - „Chłopcy z Placu Broni''
Na lekcji z lekturą "Chłopcy z Placu Broni" w klasie 5b zastosowaliśmy metodę stacji zadaniowych. Uczniowie, połączeni w grupy, przemieszczali się między różnymi stanowiskami, wykonując różnorodne zadania. Na każdej stacji czekało ich inne wyzwanie. Metoda stacji zadaniowych to nie tylko nowoczesne podejście do nauki, ale także prawdziwe wyzwanie dla uczniów. Sprzyja rozbudzeniu i zainteresowaniu lekcją, a zmienność zadań i sposobu ich wykonywania oraz zmiana miejsc pozytywnie wpływają na koncentrację uwagi i powodują, że wszyscy chętnie i aktywnie pracują, wykorzystując nabytą wiedzę w praktyce i rozwijając komunikatywność. Dzięki różnym wyzwaniom udało się usystematyzować wiedzę i zdobyć praktyczne umiejętności, a uczniowie doskonale pracowali nad wspólnym celem.
Na lekcji z lekturą "Chłopcy z Placu Broni" w klasie 5b zastosowaliśmy metodę stacji zadaniowych. Uczniowie, połączeni w grupy, przemieszczali się między różnymi stanowiskami, wykonując różnorodne zadania. Na każdej stacji czekało ich inne wyzwanie. Metoda stacji zadaniowych to nie tylko nowoczesne podejście do nauki, ale także prawdziwe wyzwanie dla uczniów. Sprzyja rozbudzeniu i zainteresowaniu lekcją, a zmienność zadań i sposobu ich wykonywania oraz zmiana miejsc pozytywnie wpływają na koncentrację uwagi i powodują, że wszyscy chętnie i aktywnie pracują, wykorzystując nabytą wiedzę w praktyce i rozwijając komunikatywność. Dzięki różnym wyzwaniom udało się usystematyzować wiedzę i zdobyć praktyczne umiejętności, a uczniowie doskonale pracowali nad wspólnym celem.