Opcje widoku
Ikona powiększania tekstu
Powiększ tekst
Ikona pomniejszania tekstu
Pomniejsz tekst
Ikona zmiany kontrastu
Kontrast
Ikona podkreślenie linków
Podkreślenie linków
Odnośnik do Deklaracja dostępności
Deklaracja dostępności
Resetowanie ustawień
Reset

GRY JAKO NARZĘDZIA EDUKACYJNE: AKADEMIA PANA KLEKSA W NOWYM WYMIARZE

GRY JAKO NARZĘDZIA EDUKACYJNE: AKADEMIA PANA KLEKSA W NOWYM WYMIARZE

Po zapoznaniu omówieniu "Akademii Pana Kleksa", uczniowie mieli za zadanie stworzyć wirtualną wizję tej niezwykłej szkoły za pomocą gier takich jak Minecraft, The Sims lub Roblox. To zadanie okazało się niezwykle inspirujące i kreatywne dla czwartoklasistów, którzy z wielkim entuzjazmem wzięli się do pracy. Wykorzystując swoje umiejętności, zasoby oraz pasje, stworzyli wspaniałe reprezentacje Akademii Pana Kleksa w wirtualnym świecie. Poprzez dobrze im znane gry, mogli oddać każdy detal budynków, wnętrz i ogrodów zgodnie z opisami zawartymi w książce. Praca nad tym projektem rozwijała ich zdolności przestrzenne, wymagała precyzyjnego planowania i projektowania.

Projekty uczniów stanowią świetny przykład tego, jak gry mogą służyć jako narzędzia edukacyjne, które angażują i rozwijają umiejętności uczniów. Tworzenie wirtualnych reprezentacji znanego świata literackiego pozwoliło uczniom na głębsze zrozumienie treści lektury.

Podsumowując, praca nad stworzeniem Akademii Pana Kleksa w grach była nie tylko zadaniem, które łączyło świat literatury z technologią, ale również niezwykłą okazją dla uczniów do rozwijania swojej kreatywności i umiejętności technologicznych. Byli zaangażowani, pełni radości i satysfakcji, widząc swoje pomysły ożywające w wirtualnym świecie. Ten projekt stanowił inspirujący przykład, jak nowoczesne narzędzia mogą być wykorzystane w edukacji, zachęcając uczniów do aktywnego i twórczego uczenia się.

M. Wojciechowska

Data dodania: 2023-05-14 11:06:19
Data edycji: 2023-09-08 21:22:44
Ilość wyświetleń: 504
Bądź z nami
Aktualności i informacje
Biuletynu Informacji Publicznej
Biuletynu Informacji Publicznej